האם מומלץ לעשות מרפסת תלויה מפלדה?

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מרפסת תלויה מפלדהאתם מעוניינים להוסיף מרפסת חדשה לבית, והציעו לכם מרפסת תלויה מפלדה? אתם לא צריכים לחשוש מכך, שכן המרפסת עשויה אכן מפלדה אך תוכלו לחפות אותה בכל צורה ודרך שתבחרו, ולהפוך אותה למרפסת אבן רגילה כפי שאתם מדמיינים. לחילופין, תוכלו לבחור לה כל חיפוי אחר שתרצו, אבל בשורה התחתונה תהיה לכם מרפסת חזקה מאוד, יציבה ומעוצבת.

למה מרפסת תלויה מפלדה?

מרפסת תלויה היא פתרון מצוין, ופעמים רבות גם הפתרון היחיד, כאשר רוצים להוסיף מרפסת בבניין קיים, ללא אפשרות למתוח עמודי תמך אל הקרקע או אל הבית מהקומה מתחת. מעבר להיותה פתרון יחיד לעיתים, מרפסת תלויה היא גם מרפסת שקל מאוד להתקין, מה שמבטיח סיום מהיר יותר של העבודה ולרוב גם מחיר זול יותר לעומת מרפסת רגילה על עמודי תמך. את התהליך הזה אפשר לפשט אפילו עוד יותר באמצעות הזמנת מרפסת תלויה מפלדה, מרפסת המגיעה בחלקים מוכנים אל ביתכם, ורק צריך להרכיב אותה במקומה לכדי מרפסת אחת שלמה. מודל זה גם מזרז את העבודה עוד יותר, וגם מעניק לכם מרפסת חזקה מאין כמוה אותה תוכלו לחפות כפי שתרצו.

ומה לגבי האסתטיקה?

למשל הביטוי מרפסת תלויה מפלדה, רבים מדמיינים מרפסת פלדה התלויה להם על הבניין, בעלת מראה תעשייתי ללא שום טאצ' אסתטי. אם גם אצלכם עולה החשש הזה, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. מרפסת פלדה היא מרפסת שהשלד שלה עשוי מפלדה, מה שמפשט מאוד את תהליך הבנייה ומעניק חוזק מבני יוצא דופן למרפסת. את הפלדה מחפים בכל צורה שרוצים בכדי ליצור מרפסת אבן רגילה או כל חיפוי אחר שתבחרו על פי טעמכם. למעשה, מרפסת תלויה מפלדה מעניקה לכם חופש אסתטי מוחלט. בתחילה, תוכלו לבחור את התצורה של המרפסת ואת קווי המתאר שלה, ולאחר מכן תוכלו להחליט גם איך לחפות אותה ואיזה גימור להעניק לה.

אם אתם מתגוררים בקומה שנייה ומעלה ואתם רוצים להוסיף מרפסת חדשה לבית, מרפסת תלויה היא האופציה היחידה שעומדת לרשותכם. אם אתם רוצים לפשט את תהליך הבנייה, לזרז אותו, להוזיל אותו וגם ליהנות ממרפסת חזקה ויציבה, מרפסת תלויה מפלדה היא המרפסת שאתם רוצים לבחור בה. את המרפסת הזאת תוכלו לעצב בדיוק על פי טעמכם, להוסיף לה חיפויים מכל חומר גלם ובכל סגנון עיצוב, ובסופו של דבר ליהנות ממרפסת בדיוק כפי שחלמתם עליה, רק במקום עמודי תמך עליהם היא נשענת, תהיה המרפסת שלכם מעוגנת אל קיר המבנה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30