פתרונות הצללה למרפסת – מהן האפשרויות שקיימות?

ייעוץ הנדסה ושירותי קונסטרוקטור מומחה במחירים ללא תחרות!

ישראל ידועה בתור אחת מהמדינות שבה מזג האוויר חם ברוב ימות השנה. זוהי הסיבה שבגללה אם יש לכם מרפסת או גינה, תרצו לחשוב על פתרונות הצללה שונים. פתרונות שיאפשרו לכם לנצל את החלל החיצוני של הדירה שלכם, ולא להשאיר אותו מיותם. כיום יש מספר רב של פתרונות הצללה שונים, והחוכמה היא לדעת איך לבחור את הפתרון האולטימטיבי. במאמר הבא אנו נציג לפניכם פתרונות הצללה למרפסת או לגינה, ואתם תבחרו את הפתרון שהכי רלוונטי לכם. כמובן שתוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע על מנת לעשות את הבחירה שהכי תתאים לדרישות וגם לצרכים שלכם.

 

פרגולה חשמלית 

אחד מהפתרונות המובילים שככל הנראה יצא לכם כבר לפגוש הוא הפרגולה החשמלית. מדובר על פרגולה שמתלבשת על החלק העליון, ומכסה שטח נרחב מתוך החלל. כך ניתן להשיג כמות צל גדולה, כזאת שתאפשר לכם להנות מהחצר או המרפסת גם בשעות הבוקר או הצהריים. הפרגולה הפכה להיות מאוד פופולארית מכיוון שהיא קלה לתפעול ולא דורשת מאמץ רב. אך כמו שכבר הבנתם בנוסף לפרגולה יש עוד לא מעט אפשרויות הצללה נוספות. אנו נספר לכם על כל האפשרויות האחרות, כי בסוף המטרה שעומדת למולכם היא לבחור את הפתרון הכי טוב שיש.

סוכך זרועות

יש כאלה שנוטים לחשוב כי סוכך זרועות זוהי פרגולה לכל דבר ועניין. אך פרגולה היא סגורה כמעט בצורה הרמטית בעוד סוכך הוא פתוח מכל הצדדים והכיסוי הוא עליון בלבד. היתרון באפשרות הזאת הוא שהיא לא חוסמת את האוויר שאתם בוודאי תרצו שיכנס אל תוך המרפסת או הגינה. האוויר נכנס מהצדדים של הסוכך, בעוד הוא מונע מהשמש להיות כזאת שמגבילה אתכם. מהסיבה הזאת האפשרות הזאת בדומה לאפשרויות אחרות הפכה להיות גם היא למבוקשת מאוד אצל אנשים שונים.

סגירת אקווריום

אתם אוהבים יוקרה? זוהי ללא ספק האפשרות שככל הנראה הכי תקרוץ לכם. אנו מדברים על אפשרות שנקראת סגירת אקווריום שבה סוגרים את המרפסת בצורה הרמטית כמו אקווריום. כאן היתרון הוא שתוכלו להשתמש במרפסת כמו חדר לכל דבר ועניין. אך על מנת שתוכלו לנשום את האוויר של בחוץ יהיה עליכם ליצור חלון שאותו תוכלו לפתוח. אפשר להגיד בפה מלא כי אף אחד לא יכול להישאר אדיש לסגירה שכזאת שמאפשר לנצל גם את המרפסת כמו כל שאר החללים בתוך הבית.

סגירת חורף

השם של הסגירה הספציפית הזאת עלול להיות מעט מתעתע. בכל זאת מה הקשר בין סגירת חורף לבין השמש של הקיץ? אז אל תיתנו לשם הזה לבלבל אתכם, סגירת חורף יכולה להיות רלוונטית גם בקיץ. סגירת החורף תוכל לסייע לעשות צל במרפסת אפילו אם גם באופן חלקי. כך תוכלו למצוא את עצמכם נהנים מהיתרונות של הסגירה הזאת בכל עונות השנה. בחורף היא תימנע מהגשם לחדור אל תוך הבית ובקיץ היא תימנע מהשמש להיות טורדנית ומציקה.

 

איזה פתרונות הצללה למרפסת כדאי לבחור?

יש לא מעט סוגים של פתרונות הצללה, ולכן אתם צריכים לעשות בחירה זהירה. בכל זאת לא תרצו למצוא את עצמכם עושים בחירה שבסוף תצטערו עליה. על מנת שתעשו את הבחירה הנכונה יהיה עליכם להכיר את כל האפשרויות השונות. כעת אחרי שאתם מכירים את כל האפשרויות הקיימות, תוכלו לעשות בחירה שתתאים לכם כמו כפפה ליד. אם אתם עדיין לא בטוחים מה נכון לכם לבחור, תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע. אנשי מקצוע שחיים ונושמים את העולם של פתרונות הצללה למרפסת או לגינה. 

תוכן עניינים:

מידע מקצועי לשימושכם

קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!