הלוואת לשיפוצים בעסק – איך זה עובד

ייעוץ הנדסה ושירותי קונסטרוקטור מומחה במחירים ללא תחרות!

תוכן עניינים:

יש לך עסק שעובד טוב כבר תקופה, אבל הגיע הזמן לרענן את המבנה, להוסיף לו קצת צבע ולחדש, כדי שגם אתם וגם הלקוחות יוכלו להמשיך וליהנות מהמקום. שיפוץ הוא לא עניין זול, ובדרך כלל שיפוצים מורכבים יהיה קשה לבצע לבד, אז איך בכל זאת עושים זאת? באמצעות הלוואות לעסקים בתנאים נוחים. מתי מומלץ לעשות את הצעד וכיצד? הכנו לך מדריך קצר. 

מתי מומלץ לקחת הלוואה לשיפוץ העסק?

עסקים שעובדים כבר תקופה יכולים להיקלע לשלל מצבים בהם יש להם צורך בשיפוץ. העסק יכול לגדול וצריך להכין בו יותר מקום ומרווח כדי לספק את השירות לכל הלקוחות, לפעמים אין מקום נוח לעובדים ולעיתים מדובר על שיפוץ קוסמטי שנועד לחדש, לרענן ולהצעיר את העסק עבור הלקוחות והעובדים. כשלוקחים הלוואות לעסקים כדאי לקחת בחשבון כל אספקט של שיפוץ לעסק ובין אם מדובר על שיפוץ קטן או גדול – יש להבטיח שהעלות הכוללת תהיה כלולה בהלוואה. 

מהם התשלומים השונים אותם נצטרך לקחת בחשבון בשיפוץ?

בהתאם לגודל השיפוץ, יש לקחת בחשבון את כל התשלומים השונים שיהיו במהלך העבודות. לעיתים יש צורך בהורדה או הוספה של קיר ואז יש צורך בחוות דעת וליווי של קונסטרוקטור המתמחה בכך. לעיתים זה יהיה ריהוט חדש או מכונה ייחודית לעסק שנרצה להוסיף, מקרר שנחוץ או ציור קיר שיעשה אווירה מיוחדת. כאשר לוקחים הלוואות לעסקים יש לחשוב היטב קודם – מה יהיו הצרכים במהלך השיפוץ? האם הוא צריך לכלול גם את חומרי הגלם, גם את הציוד החדש וגם את המשכורות בתקופה הזו? האם יש עוד סכום כסף ששמתם בצד עבור השיפוץ? לכל השאלות הללו כדאי לענות בשלב מוקדם, מומלץ גם לערוך רשימה מסודרת של כל צרכי השיפוץ, חומרים בהם יעשה שימוש ואנשי המקצוע שמהם יהיה צורך לשכור שירותים. 

אילו הלוואות ניתן לקחת עבור השיפוץ?

עבור שיפוץ לעסק ניתן לקחת הלוואה מהבנק או מתוך מסגרת חוץ בנקאית כמו חברת אשראי או מימון. הבנק יכול לספק הלוואה בתנאים נוחים אך אין ספק שבקשת הלוואה כזו יכולה להידחות מסיבות רבות שאינן תמיד מוצדקות. עם זאת, מסגרות ההלוואה החוץ בנקאיות גמישות יותר, הן אינן גבוהות, אך עבור שיפוץ של כמה עשרות אלפי שקלים הן בהחלט מתאימות. בדרך כלל, הלוואות קטנות חוץ בנקאיות יהיו עד לסכום של מאה אלף שקלים, התנאים שלהן נוחים במיוחד וניתן למצוא אותן בריביות נמוכות אם מבצעים השוואה בין כמה וכמה גופים. 

כיצד יש לתכנן את השיפוץ?

רגע לפני שלוקחים הלוואות לעסקים יש לתכנן היטב את השיפוץ ואתה עלויות הכלולות בו. בין אם לוקחים הלוואה חוץ בנקאית או הלוואה אחרת, יש לקחת בחשבון את כלל העלויות. מומלץ לבחור סדר זמנים, כזה שגם קבלן השיפוצים יתחייב אליו בכתב. יש לתכנן את השיפוץ לזמן בו העסק סגור או בתקופה חלשה של העסק, וכמובן שיש להודיע על כך מראש ללקוחות ואף להוסיף טיזר שכשתחזרו מתקופת השיפוצים הקצרה מובטחת הנאה רבה מהעסק החדש. 

לסיכום, בין אם עבור קונסטרוקטור ובין אם עבור חומרי גלם – יש לתכנן את התקציב כמו גם את השיפוץ עצמו היטב, זאת כדי להבטיח את הצלחתו.

מידע מקצועי לשימושכם
קונסטרוקטור בחריש

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בעומר

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור בתל-אביב

  המונח קונסטרוקטור אולי קצת נשמע לכם מוזר אבל אם כבר בעבר עברתם שיפוץ ביתי או רכשתם מבנה חדש בוודאי כבר יצא לכם לפגוש במונח

קונסטרוקטור מומלץ בחריש

גרים בחריש ורוצים לעשות שינוי בבית? חושבים על דירה בחריש ? בשביל להתחיל בפרויקט עליכם ליצור קשר עם קונסטרוקטור מומלץ אשר יכול לעבור אתכם את

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!